Ayra maria 3 bulan

Ayra dah nak masuk 3 bulan..cepat jek masa berlalu.. ibu dah botakkan kepala ayra dah..tapi yang tak bestnyer ade cukur bantal lah pulak..huhuhu… dah ayra dah besar dah pandai lihat sekeliling..suka sangat bila kakak ainul main ngan die.. melompat2 ayra kalo didukung.. mulut pun bising jek…

2 minggu lepas ayra masuk wad..sebab ade skit jangkitan kat paru2..tapi satu malam jek…tu yang badan ayra kurang naik..still 4kg jek walaupun nak dekat 3 bulan..tapi ayra kuat minum susu.. kalau 4 auns susu kejap jek die habiskan.. huhuhuu..takpe r anak ibu nanti dah sihat leh mok2kan badan yek…

2 thoughts on “Ayra maria 3 bulan

  1. muke ayra sejibik cam kakak dia waktu bb..hehehe
    laaa kena jangkitan paru2 ke..skrg ni rmi bb kena cam tu..riso lak..huhuhu…
    3 bln dah eh..besor dah dia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s