aku yang emo….

sejak kebelakangan ni aku memang emo..tak tau lah kenapa..mungkin terlebih sentimental…ke sentimentel? kahhhhh…..

ni nak cite skit kisah pagi tadi…

aku mula tunggu bas kol 8++pagi..punyerlah lame tunggu…kol 9.15 pagi barulah aku dapat bas..bayangkan punyerlah lame..

sampai2 kat lrt universiti..tertinggal lrt pulak..tapi takpe..skrg lrt cepat jek sampai..tapi kan..hari ni kenape ntah..tergendala 2 kali train yang kau naik tu..lame lak tu..seb baik aircond terpasang..

dah sampai stesen lrt kelana jaya..aku nampak bas yang aku nak naik pulak..orang dah naik bas dah..aku pun ape lagi..berlari2 lah naik turun tangga nak mengejar bas tu..tapi akhirnya…dah nak dekat sampai pintu bas..bas jalan dah…yang haru tu..orang2 dalam bas tu bukannya nak tolong tekankan loceng ke ape…buat dek jek..padahal dah nampak aku berlari kejar bas…aku pun..dengan keadaan yang tercungap2…muka yang pasrah..pi lah duduk tunggu bas…huhuhuh…

air mata aku dah nak menitis dah mase aku tunggu bas tu..bayangkan lah..aku yang dah 9 bulan peknen ni berlari2 nak kejar bas tu..sekali tak dapat naik..orang2 keliling tengok jek aku…rase macam rakyat malaysia ni takde belas kasihan langsung…!!

ha itulah kisah aku hari ni…hehehhee….

owh..mungkin sume dah tau aku tak dapat konvo kan..sedih..sedih..sedih…sape tak sedih wei..aku dah belajo penat2 4-5 tahun..tup3 mase kemuncak kejayaan aku..aku takleh nak sambut…aku sedih sgt sebenarnya..tapi kalo aku asik sedih jek camni lagi sesak kepala laki aku kan…so aku pk takpelah…berapa saat sgt pun atas stage tu…yang penting aku dah abis belajar..tapi..fikiran positif aku ni melukakan hati orang lain jugak…terutamanya nenek aku..sebab atok dah beria2 nak ke sini..tapi aku tiba2 tak jadi grad..mak usu aku dah siap belikan bunga untuk aku (adik aku yang habaq).. lagi lah aku sedih..tapi ape aku boleh buat lagi..semua dah berlaku..mungkin ada hikmah disebalik semua ni..amin…

oh ye..lepas tulis sume ni baru aku sedar antara yang buat aku makin terluaka dan emo..adalah..pertanyaan kawan2 dan jiran..bile aku konvo? macam mana konvo? ha, tak jadi konvo, kenapa? argh..harap2 takdelah pertanyaan tu lagi…

3 thoughts on “aku yang emo….

  1. sabo sabo..dugaan..mesti ada himmahnya
    takper kat kedai gambar ada baju konvo..ko pinjam jer bawa scroll ko,
    ko ambik gambar kennagn cantik.letak frame besar2 gantung kat hall ko..
    ok…jgn sedih2

  2. Ya Allah yana..sebak akak bace entry ko ni dik oiii…
    ko boleh berlari keje bas ???sarat2 tu…adoi..cian nyer ko yana..sabar la byk2 ye dik..ko anggap semua ni ade hikmah.Mungkin lepas ni rezeki lebih menyebelahi ko lepas bersalin nanti..jaga diri yer..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s