ainul buat keje

aku ngah mengkapetkan diri ngan kak sue, kak paiz, kak zu..cite lah pasal anak2 wt keje..terinagt aku 2-3minggu lepas..ainul wat keje…huhuuh

kisahnyer aku ngah bz kat dapur. pintu dapur tu pulak memang dah pasang gate so ainul takleh r nak kaco aku kan..si ainul ni pulak kerjanya suke bukak seluar..ha kalo dah bukak seluar tu senang jelah de tanggalkan pampers die tu..so aku siap2 dah lipat toto ngan kapet..takot kang de terkencing ke ape..ruang tamu sume dah kemas…bantal dan mainan ainul tak kasi sepah2..

ainul ni pulak mulutnyer bising selalu..memang tak reti diam…tapi dah senyap pulak die…ingatkan tido..rupenyer sibuk mengemas dalam bilik ngan tak pakai pampersnyer tu…dalam sebok2 aku ngah wat keje sume..tiba 2 de diri jek kat gate tu…pegang2 montot die…sambil muke cam nak nangis..aku pun watkan lah susu..lom sempat minum susu ayah balik keje pulak…

nak tau ape jadi…jeng..jeng..jeng…ayah nak salin baju dalam bilik…terkejut ayah terus tanye ibu…ni ape ni sayang? tahi ainul ke????? aku pun ape lagi..erk…berlari ke blik..sah..anak aku berak pulak…patot r senyap jek..pastu pegang2 montot de tu..yak rupenyer..tergelak2 aku ngan abg..yang jadi mangsa semestinya ayahnyer…kene bersihkan…kahhh….

hai anak..macam2…..

One thought on “ainul buat keje

Leave a Reply

