Oh Ainul…

Malam tadi ainul nampak cam mengantuk je..jadi ibu pun tepuk2 lah bantal, suruh ainul bobok kat situ…

ingatkan ainul nak terus bobok…

rupanya lain pulak respon die…

ainul pi amik botol susu…bagi kat ibu..pastu tepuk2 bantal die macam ibu buat tadi…

apakah itew???

ohhh…rupenyer anak ibu nak susu…pastu nak bobok…kahhh…..

jadi ibu pun buatkanlah susu ainul dan kasi ainul bobok….

selamat…..zzzzzz

4 thoughts on “Oh Ainul…

  1. ehehee…nak susu rupenye kakak ainul ni erk..mmg ade ciri2 seorg kakak la ainul ni..airiel kalau nak tido mmg aku sumbatkan susu kalau x sure x tido punyee…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s