Macam-macam Ainul

Macam-macam anak ibu ni. Hari ni tahun baru cina. Ibu pun cuti seminggu. Jadi hari ni ibu nak kemas rumah yang bersepah dah ni. Ainul macam biasalah sibuk tolong ‘mengemas’ juga. Huhuhu.. Dan hari ni ainul dapat skill baru.. Skill memanjat.. Adoi.. Memanjat sofa pula ainul ni. Nasib baik tak jatuh.. Beria-ia nak ambil remort tv atas sofa. Sekarang ainul suka sangat letak tangan atas dahi. Malulah konon-konon tu.. Ainul suka sangat baca buku 1,2,3.. Bercakap-cakap die dengan buku tu. Hehe… Ainul semenjak dua menjak ni asik buat aksi akrobatik jek. Makan kaki. Masa duduk pun sibuk naikkan kaki ke mulut.. Hai anak ibu ni. Lasak sungguh.. Bile tau aku pregnant lagi ni, aku rase makin2 sayang pada ainul.. Ainul pun makin manja..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s