Anakku terb@ge!

Ahanks.. Mesti korang fikir pesallah tajuk camni kan.. Sebenarnya pagi tadi aku bangun pagi nak siap2 pi kelas. Dah mandi, solat sume aku pun nak mekap2 r. So aku bukak lampu. Alangkah tekejutnye aku, anak aku tido terbogel. Hu3. Hai anak ibu ainul ni… Sebelum ainul tido kami bukak seluar die.. Sbb melendut-lendut seluar.. Susah ainul nak jalan-jalan.. Nak tambah cite, ainul ni takmo tido pulak. So aku dan abang tido r dulu sebab kami tau ainul x boleh pi mane2.. Tempat tido dah kene kurung..dan yang pasti pas ainul penat main gerenti die akan tido sendiri. He3. Alkisahnye, ainul ni pulak pandai bukak pampers sendiri, so die pun bukak r sbbnye pampers dah basah ainul tak selesa..he3. Buktinye.. Aku kutip pampers ainul yang berat dengan kesan cakaran dan carikan ainul di luar pampers tu… Nasib baik lah anak ibu ni tak kencing atau yak kat tempat tido. Hu3. Pengajarannya, kalo nak tido pastikan anak tido dulu ye puan-puan.. Dan kalo si kecik reti buka pampers sendiri sila lah jangan malas pakaikan seluar ye.. Ekeke..k.. Apa-apa nanti aku repot lagi k..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s