New Sem…

Assalamualaikum  kawan2 aku…aku baru bukak blog ni sbb  aku bosan dengan blog yang sedia ade..boley tak??? kekeke…so welcome to my newblog…

Aku skrg kat lab com, sc. fac… kesian  ngan diri sendiri sbb tak habis2 belajar sampai sekarang.. nak salahkan sape? diri sendiri lah..dulu member2 belajar aku dok sebok ngan mende2 lain.. join aktiviti itu lah, ini lah, keje part time lah, dating r.. uish..menyesal kemudian tidak berguna ye adik2…jadi korang kalo baru masuk U ke ape ke belajolah rajin…jangan cam aku ni ha….

tapi walau ape pun…aku dah kawin..dah ade anak..kan..kan..so my life half complete now… tinggal nak abis belajar dah keje…ok lah..aku kekakuan kat dalam lab ni..sejuk banget..kuku pun dah biru ha…chow kawan2….kang korang singgah2 lagi k bace ape aku nak bebel…

One thought on “New Sem…

  1. Salam dik..
    wahh…lama x jengah fp yana..
    sorry.. x sempat call lagi.. baru je bukak mailbox fp aritu..

    anyway.. tinggal sem ni ajer kan.. so study smart k..
    tunjukkan pd ainul yg yana contoh terbaik tau.. ibu dan student yg terbaik gitu…

    klah dik… jumpa lg… take care ye ;D

Leave a Reply

